Vald moped: Ingen modell vald
Välj moped För rätt delar

När du valt kommer butiken visa delar för vald moped och universella produkter.

Kontakt

Kontaktinformation

TS Stockholm AB
Box 2009
17602 Järfälla

Epostadress: info@twostroke.se

Organisationsnummer: 556601-6456

Vart ska du vända dig?

Det beror på vilken sorts hjälp eller information du söker. Du finner svaren på de vanligaste frågorna angående våra reservdelar, beställningar, betalningar, leveranser samt returer under FAQ


1. Frågor om din beställning
Maila oss på order@twostroke.se
OBS! Glöm inte att skriva ordernumret på din beställning i mailet.

2. Frågor om produkter
Varje produkt har en brevikon vid köpknappen. Använd gärna den så ser vi vilken produkt det är ni undrar över.

3. Övriga frågor
Frågor om trimning och allt som rör mopeden finner ni här under Mopedguider samt på första sidan eller på vår andra sida Twostrokerider


Kan du inte hitta svaren där så mejla oss på info@twostroke.se så hjälper vi dig.

Frågor via E-post

Vårt mål är att besvara alla frågor så snabbt som möjligt och har därför valt att endast svara via mejl. Vi är medvetna om att en del kunder föredrar telefon, men med e-post kan vi korta våra svarstider avsevärt vilket gynnar dig som kund.

Vi svarar på epost måndag till fredag mellan 07:00 till 15:45.

Om du ej fått svar på en hel arbetsdag (mån - fre. EJ räknat med lördag, söndag samt helgdagar) kan detta bero på tekniska problem. Det är exempelvis vanligt att våra svar hamnar i skräpposten eller att mejlboxen är full och behövs rensas för att kunna ta emot e-mail, kontrollera därför om du kan ta emot e-mail samt att svaret ej hamnat i skräpposten. Om du mejlar från en företagsmejladress så kan det vara en anledning att mejlen inte kommer fram, då många företag har strikta spamfilter, vänligen använd en privat mejladress när ni kontaktar oss.

I sista fall kontakta oss via en annan mejladress alternativt vanligt brev på följande adress.

TS Stockholm AB
Box 2009
176 02 Järfälla

Telefonkontakt?

Vi förstår att det finns tillfällen då det bästa alternativet är att kunna ringa om det uppstått något problem. På Twostroke har vi dock valt att inte ha någon typ av telefonsupport, detta beror på att vi hanterar hundratals frågor varje dag.

Genom att få in dessa frågor via e-mail så kan vi välja att göra något som inte är möjligt via telefon, det är att prioritera de viktiga frågorna först, t.ex. i de fall då det uppstått ett problem med en redan köpt produkt. Om vi inte hade kunnat göra denna prioritering så är risken att viktiga frågor hade fått sitta i en lång telefonkö eller fått en upptagenton i örat. Tack vare vår mailsupport så har du som kund möjligheten att kontakta oss när det passar dig.


Kontakta oss därför via vår mailadress info@twostroke.se så kommer vi att besvara dig så snabbt som möjligt.

Till er som ändå kommer att försöka hitta ett sätt att komma i kontakt med oss via telefon så kan vi bara be er att spara den tiden och energin till något annat. Ta de få minuter det tar och skicka oss ett e-mail istället, vi lovar er att vi kommer förvåna er med våra snabba svarstider.

Mvh
Kundtjänst Twostroke